Společnost MÜPRO představila nový e-shop

Optimalizovaná správa uživatelů i rozšířené funkce v oblasti vlastní správy a nákupního košíku nabízí větší komfort a rychlost při výběru a objednávání.

Společnost MÜPRO představila na adrese www.muepro.cz svůj nový e-shop. Díky použití nejmodernějšího softwaru nabízí e-shop zákazníkům technické zabezpečení a nejvyšší úroveň funkčnosti pro rychlé a bezpečné zpracování online objednávek. Vylepšená správa uživatelů a nové intuitivní funkce filtru a vyhledávání zaručují, že zákazník několika málo kliknutími, a tedy rychleji, najde požadovaný produkt.

Nové funkce dashboardu „Moje MÜPRO“ umožňují zákazníkovi provádět individuální úpravy týkající se vytváření uživatelů, oprávnění a procesů uvolňování podle vlastních potřeb:: zákazník může například samostatně vytvářet další uživatele ke svému účtu a definovat, zda mají mít možnost prohlížet historii objednávek.

Nové Download centrum zahrnuje veškeré dostupné dokumenty na jednom centrálním místě. Nabízí tak rychlý přístup k nezbytným technickým dokumentům i informačním materiálům s bezplatným stažením.

Kromě začlenění nových funkcí byly do nového e-shopu přeneseny a optimalizovány osvědčené funkce původního e-shopu, jako je například přiřazování nákupních košíků k projektům, nastavení šablon objednávek nebo zobrazení historie objednávek.

Kromě nových technických a funkčních služeb se cíleně uváděné kontaktní údaje v různých sekcích e-shopu, stejně jako na ostatních stránkách webu, vždy postarají o to, aby se dotazy a poptávky zákazníků dostaly rychle a snadno ke správné kontaktní osobě. „Přímý kontakt s našimi zákazníky je pro nás i nadále velmi důležitý. Nový e-shop je tak digitálním doplněním našich offline služeb v oblasti poradenství zákazníkům a prodeje,“ vysvětluje Lars Naumann, jednatel společnosti MÜPRO GmbH. Znovuotevření e-shopu společnosti MÜPRO je součástí digitální strategie, kterou výrobce upevňovací techniky, zvukové izolace a protipožárních produktů uplatňuje s cílem zákazníky spolehlivě zásobovat produkty a poskytovat služby i online a být konkurenceschopný také na poli elektronického obchodování.